PostHeaderIcon حياتي .. كياني .. ووجداني


فكرت يوما
ان اضع يدي على .. صدري
لاتحسس نبضات .. قلبي
ولكني لم اجد .. سوى
بضع صرخات .. تنادي !!
باسم يهواه .. عقلي
وتسبح فيه هياما .. روحي
ومن غيره تتلاشى .. انفاسي
وللحياه تنفذ .. اسبابي
اسم لي هو .. حياتي
وكل عمري .. ووجداني
اسم هو لي .. كياني
به اقتل اوقات .. فراغي
وان كانت اوقات فراغي .. تقتلني !!
فيه اجد عذابي .. وخلاصي
ومن غيره لا اجد سوى .. ضلالي
يا اسما .. عند ذكره تتقطع .. اسبابي
وتضطرب دقات قلبي .. وانفاسي
كن بجانبي طوال .. حياتي
واغفر لي اكثر .. زلاتي
لانك انت محياي .. ومماتي !!

2 عجبهم كلامي:

3asheqat al ward يقول...

بداية عايزه أقولك ان الخاطرة دى مييزة عندي ..

وبجد جميلة .. وانا من الاول عايزه أعلق عليها ..

استمر على ما أنت عليه أيها المتألق ..

\

/

\



_;';_._;';_عاشقة الورد_;';_,_;';_

The Confused يقول...

عاشقه بجد اشكرك على مرورك وعلى ردك الجميل
اخجلتم تواضعنا :d

شكرا ليكي

مودتي &&

عزبتي ع الفيس بوك

مين أنا ؟؟

صورتي
ب اختصار .. شاب مع وقف التنفيذ !!

مدونات بتابعها

ملامح زواري

شرفني لحد دلواقتي

تابعني ع الفيس بوك